برخی از سرپرستان از محققان دکترا که با آنها کار می کنند می خواهند تا به طور رسمی در مورد یادگیری آنها تأمل کنند. گفتگوی یادگیری آنچه هستم ممکن است یک بخش منظم از نظارت باشد. بازتاب اغلب غالباً آغاز می شود - افکار در حال انجام در ژورنال پژوهشگر دکترا یا یک وبلاگ ثبت می شوند. دانشگاه ، "ممیزی مهارت" را آغاز کرد و استفاده از چارچوبهای توسعه محقق نیز به محقق دکتری نیاز دارد که به عقب برگردد و آنچه را که می دانند ، ارزیابی کند و آنچه را که هنوز / نیاز به دانستن آنها دارند ، ارزیابی کند.

 

تأمل در مورد یادگیری ، گاه به طور رسمی به عنوان آخرین عمل در پایان نامه لازم است - نتیجه گیری به فصل نتیجه گیری می تواند نگاهی به درک های جدید ناشی از تجربه دکترا باشد. و بعضی از امتحان کنندگان کمی تأمل بر یادگیری را دوست دارند. ممکن است یک سؤال در Viva وجود داشته باشد که به داوطلب نیاز دارد تا آنچه را که در مورد تحقیق آموخته اند و در مورد یک پژوهشگر آموخته است ، به اشتراک بگذارد.

 

درخواست و انتظار برای تأمل به طور مداوم در همه رشته ها اتفاق نمی افتد ، یا حتی معمولاً در یک رشته واحد. اما به نظر می رسد نگرانی در مورد یادگیری دکترا در برخی مناطق بیشتر از سایر مناطق است. جای تعجب نیست که ، آنچه که شما آموخته اید کاملاً احتمالاً در آموزش و پرورش ظاهر می شود ، جایی که یادگیری انتقادی منعکس کننده مهم این مسئله است. مربیان معتقدند ، و من یکی از آنها هستم ، که تأمل صریح و انتقادی در واقع یادگیری را تقویت و گسترش می دهد. در مورد پایان نامه ، بازتاب متا در انتها می تواند یک عمل دیگر از شکل گیری محقق باشد.

 

اما ناهماهنگی درخواست های ناظر و امتحان کننده برای بحث در مورد یادگیری دکترا بدین معنی است که توصیه - در مورد آنچه که دقیقا می تواند به عنوان یک بازتاب یادگیری پایان دکترا در پایان نامه تلقی شود و در مورد آن چه باید بکنید - کمی نازک است. احتمالاً به همین دلیل است که من فقط چند نکته را از شما خواسته ام. بنابراین در اینجا می رود .

 

برای شروع ، ارزش این را دارد که ناظران و امتحان کنندگان نمی  خواهند ببینند متا بازتابی مبتنی بر پایان نامه در مورد یادگیری دکتری شما چیست . آنها نمی خواهند شما دوباره آنچه را که قبلاً در پایان نامه گفته اید را دوباره ببخشید. آنها انتظار ندارند که نتایج تحقیقات شما را دوباره ببینند ، و خواهان تکرار ادبیات روشهای اصلی تحقیق و آنچه در دوره های آموزشی انجام داده اید ، نیستند. آنها نمی ربط افراط طولانی در مورد "سفر" می خواهم. آنها نمی خواهند در مورد چقدر سخت این اتفاق افتاده باشند.

 

ناظران / بازرسان انجام انتظار می رود که شما چیزی را با انجام پروژه های خود را، چیزی بیش از در دوره های روش تحقیق شما انجام داد و کتاب شما را خوانده در دسترس شما بود آموخته اند. آنها انجام  بنابراین انتظار برای دیدن چیزی که نشان می دهد تفکر فعلی خود را در مورد انجام پژوهش و / یا در مورد شرکت خود تحقیق.

 

البته ، هر تأمل در مورد یادگیری بسیار خاص و خاص خواهد بود. قرار نیست از یک پژوهشگر دکتری به دیگری یکسان باشد. تأمل در یادگیری دکترا با پروژه ، فرآیند و شخص خاص گره خورده است. با این حال باید به دانش جدیدی که در مورد تحقیقات انجام شده است ، هدایت شود. بنابراین ، لطفاً پیشنهادات زیر را با رعایت نکات بسیار محتاطانه ای که لازم است آنها را خودتان ایجاد کنید ، بگیرید .

 

در اینجا پنج نکته شروع برای پایان نامه پایان نامه (یا واکر) در مورد یادگیری وجود دارد:

 

یک روایت کوتاه در مورد انتظارات اولیه شما از روند تحقیق ، آنچه در واقع اتفاق افتاده است و این به معنای روشی است که شما می توانید هر تحقیق آینده را انجام دهید. به عنوان مثال ، این ممکن است نه تنها اخلاق خاص ، دسترسی و یا موضوعات تحلیلی را که در بخش مربوط به پایان نامه به آنها پرداخته نشده است ، بلکه پیامدهایی را که این دانش جدید برای شما به عنوان یک محقق دارد ، پوشش دهد.

بحث اجمالی که جنبه یا جنبه ای از ادبیات روشهای تحقیق را با آنچه اتفاق افتاده مقایسه می کند. بسیاری از محققان دکترا در مورد ویژگیهای واقعیت تحقیق کثیف در مقایسه با چگونگی ظرافت و مرتب بودن آن در کتابها صحبت می کنند - این یک بحث کلی نیست بلکه مختص تحقیق است - و پیامدهای دکتر تازه نادیده گرفته شده را بیان می کند.

مقایسه برخی از آرزوهای اولیه برای پایان نامه و آنچه در پایان اتفاق افتاده است. (این همان کاری است که من در پایان نامه خودم انجام دادم که در مورد نقاط قوت نسبی رویکردهای آگاهانه به هنر و علوم اجتماعی متداول تر بحث کردم. سپس برای مکمل آنها در رابطه با موضوعم استدلال کردم. این تحلیل چیزی بود که من فقط می توانستم به آن دست یابم در واقع نوشتن پایان نامه.)

یک روایت مختصر در مورد پیچیدگی های توسعه هویت محقق - شاید این مسئله مهم باشد که از طریق تحقیق و روند نوشتن پایان نامه ، از طریق کار متن / کار هویتی * درگیر شود.

برخی فکر می کنند در مورد جنبه ای از روند تحقیقات مورد علاقه دیگران ، شاید چیزی باشد که می تواند پایه و اساس مقاله ژورنال آینده را تشکیل دهد. به عنوان مثال - و من فقط اینها را می سازم ، اینها فقط نمونه هایی نیستند که باید کپی کنید - ممکن است فکر کنید که شما بینش های جدیدی در مورد تحقیقات خودی کسب کرده اید ، موضوعات زمانی مربوط به کار به عنوان محقق در یک سایت با سایت های مختلف. سرعت و فشارها ، کار با جمعیت های آسیب پذیر یا اهمیت شکل خاص توجه به یادداشت ها. اگر فکر می کنید این بینش ممکن است مورد توجه دیگران قرار بگیرد ، ارزش آن را دارد که به ژورنال های متد مراجعه کنید. این به شما کمک می کند تا تأثیرگذاری در نوشتارهای مربوط به خود فرآیند تحقیق دکترا ، بازتاب پایان نامه ای مؤثرتری را به عنوان یک دوره خشک ارائه دهد.

خوب این آغازی برای موضوع است. آیا نقاط شروع دیگری وجود دارد که می توانید در مورد آنها فکر کنید که ممکن است برای کسانی که از شما خواسته شده است برای تکمیل پایان نامه خود بازتاب یادگیری بیابند ، مفید باشد؟

 

توجه: * کار متنی / کار هویتی به طور گسترده در کاملر B و تامسون P (2014) مورد بحث قرار می گیرد  و به دانشجویان دکترا کمک می کند تا نوشتن: آموزش های مربوط به نظارت.  چاپ دوم ، لندن: Routledge


دانلود مقاله علمی پژوهشی ، ,مورد ,یادگیری ,یک ,نامه ,آنچه ,در مورد ,پایان نامه ,مورد یادگیری ,به عنوان ,ممکن است ,مورد یادگیری دکترامنبع

بسیاری از نوشتن ها ادامه دارد

نوشتن یک مقاله بسیار استناد شده - یک نگاه شکاک

افت دوره دکتری

تأمل در یادگیری دکترا

ساخت مقاله های تحقیقاتی

من هنوز استرالیا / انگلیس را خانه می نامم

دفتر خاطرات سفر - پژوهشگر در اوایل کار یا پژوهشگر نوظهور؟

مشخصات

آخرین جستجو ها

تفریحات سالم دوربین مدار بسته و متعلقات اطلاعات روزانه کیش آپشن خودرو | گندم کار We supply advanced fiber resources,including Fiber isolator,Fiber pigtail,Inline polarizer.All kinds of High power isolator,Optic isolator,Fiber pigtail and Inline polarizer are on sale خرید آنلاین ترازوی پند هر چی که بخوای معرفی کالا فروشگاهی فینگرفود وارد کننده انواع متریال های داخلی ساختمان